Assalamualaikum...

=p

yahuuuuuu

Saturday, October 10, 2009

ehem2
semalam saye p soping kat the curve n one utama
sesaje meghabiskan duit saye n duit mahazir itu
hahahahahaha

memula nak p sogo
tapi memikirkan jalan mesti jem sbb ade pasar malam kat jalan tar
so kensel la
p je la yg berhampiran


so p la the curve
jalan2
pusing2
then makan mekdi
ntah
bagi aku the curve ni bukan ade ape sangat
tempat org2 kayo je soping
then aku singgah la ke kaunter perfume
aku pusing2
boring
then p one utama


so pusing2 gak
xde ape gak
bosan
then ke kaunter perfume lagi
aim aku mestila jean paul gaultier-madame
tapi mahazir kate xbesh
ye ke xbesh?
idung sumbat betul la mamat nih

then ke kaunter paco rabanne-black rose
aku suka,,,tapi mamat nih xsuka lagi,,apedaaa
then cuba dkny be delicious yg baru-blossom
ok,nice tapi soft sangat
aku xsuka tapi mamat ni suka plak
huh

then ke kaunter anna sui
perfume barunye-rock me
besh tapi xde stok sbb baru
modelnye?
my fave agyness deyn
huhuhuhu

then menjelajah lagi ke kaunter hugo boss
ermm,,not bad
then ke kaunter salvatore ferragamo
aku suka 1 perfume nih
incanto-charm
sweettttt sgt baunye
rase nak makan
tapi kan
aku cam nak xnak plak

ye la
aim aku ialah madame
hehehe
jadinya aku pon amik la madame jugak
hahahaha
harga mmg mahal la nak compare yang lain tapi belasah je la
kang kempunan jatuh tersepak batu plak
hehehe


ma-dame!!

so sbb beli ni dapat la voucher rm50 dari parkson
so aku pon p la sambar selai tshirt
besh2
huhuhuhu

then ke kedai buku popular
beli la novel baru
a place called here by cecilia ahern
my fave kan
huhuhu

then ke guardian
mahazir belikan aku appeton weight gain
siot je
tapi kan,,,aku mmg kurus sgt skang ni
xtau la nape
huuuuuu
berat aku 44 je
abes,,,nak wat camane?
bukannye aku xmakan
aku makan lebih pade org lain
xtau la kot2 ade kaitan ngn masalah alergik aku ke hape ke
aduyaiiii
appeton nih xsedap langsung
yekkk
kalo xmengenangkan mahal,,,xhingin aku nak minum
sabo je la

tapi kan
letih siot soping nih
nak2 soping ngn org laki
aduyaiiiii
xreti aku
hahahaha
nasib ekau la mahazir ngok ngek oiii

jadinye arini ari last aku keje kat wad psykiatrik hkl tuh
xtau la
maleh rasenye nak keje di hari ahad yang permai nih
aku nak sambung tido jap,,
krohhhh krohhhhh(tido pkai minyak wangi)
hahahahaha

0 Comments: