Assalamualaikum...

=p

uwahhh

Saturday, September 12, 2009

hohoho
im back bebeh
heheheh
balik dari becuti sminggu,,huhuhuhu
telah meninggalkan leptop
idup tanpa internet sminggu
macam tido tanpa air liur basi
xlengkap idup aku

ermmm
nating much
pekara yang menarik tejadi?
apo ek
cuti pon dok umah yo
ermmmmm,,,
ermmmmmm,,,

no satu ialah,,,
akak aku da deliver last week
sorg beby boy yg sungguh comey lote
namenye THAQIF IRFAN
hehehe
comey bangetttt
tapi gambo aku blom trensfer
jadi sila harap bersabar ye kawan2
huhuhuhu

no dua ialah,,,
aku da beli buku maskulin yg cover zahiril adzim ittew
bagai nak rak aku carik
sana sini sume xdak jual n sold out
wahhhhh
laku sangat ke zahiril ni???
hahahhaha
last2 mase p alamanda,jumpe gak ngn mag ni
aku xpenah beli mag ni
sekali rega die rm6
perghhhhh
siot betoi
mahal gila
lbh mahal dari nasik ayam
tapi ok la

"gadis yang xtermasuk dlm pilihan sy ialah yg GEDIK,TERLALU BGANTUNG PD ORG LAIN,GILA GLAMOR,PRASAN CHANTEK,TLALU MCINTAI DIRI SNDRI,BLAGAK,PANDANG MATERIAL,CPT MNILAI SESEORG N XSUKA BLAJAR DR KESILAPAN" <<<<< petikan dr mag maskulin about zahiril adzim,,
mahazir cakap aku ade sume ciri2 2
so aku xseswaiiii lgsg ngn zahiril
eleh,,,jeles la tuh
hahahhaha


smalam p bukak posa kat restoran jejantas sg buloh
utk sape2 yg xtau,restoran jejantas ni dibina ats jejantas
ahahahaha
ye la kan
name pon restoran jejantas
so kalo makan bulih la melihat keta moto lori n bas lalu lalu kat bawah
errr
agak menarik la kot pemandangan keta lalu lalang
hahahhaha
makan kfc,,
xyah tunjuk la kan gambo makannan kat kfc
bukan korg xpenah makan kfc pon


then bulan ni aku da p tgk 2 movie
cita dance flicked-tgk kat mid
ok,lucu n klaka
pas2 cite up-tgk kat alamanda
lucu gila n wat aku ketawa bdekah2
russel tuh comey gilaaaaaa,,,gomok n gebuuuu
kevin tuh comey sgt,,warna bulu die mmg wat aku tergoda
hehehe
aku nak tunggu 17hb ni
nak p tgk cite G force
adekah aku patut bawak hemster aku bersame??
kot2 la hemster aku dapat inspirasi dr cite ni
hahahaha


slasa ni exam
tapi xde bace lagi ni
then ptg nt ade hati nak p mid plak
hahahaha
nak jumpe gaymok a,k,a fik jap
hehehe


baju raya???
ade dah!!
2 pasang
heheheh
baju kurung pahang je
kain songket kaler ijauuuuuuuu
sbbnye tema family aku taun ni ialah ijau
baju kedua baru je beli kat jalan tar
as usual
tiap kali raye aku mst nak jugakkkkk kebaya
aku kan minah kebaya
hehehe
so beli la kebaya nyonya jugak
kaler puteh sulam bunga2 oren
santek gilaaaaaaaaa
kain pon oren
ahahaahha
1st time aku pkai oren dowh
mesti lucu
hahahahaahaha <<< baik aku gelak dl sblm org len gelakkan aku

aku mesti brani
aku xnak jadi penakut
aku kan kuat
aku kan rumput liar
cemane org pijak pon aku xkan mati
chayok chayok!!!
(kata2 semangat utk diri sendiri sempena mengambil lesen P xlame lagi =p)

jadinya aku nak sambung tido dl
zzzZZZzzzZZz
krohh krohhh

0 Comments: