Assalamualaikum...

=p

picture time!!

Tuesday, September 15, 2009

seperti yang telah dijanjikan sebelom ni
nak upload gambo kan
jadi harussss la uplod jugak gambonye wlpn aku tgh exam skang ni
heheh

ni gambo thaqif irfan
comey kannnnnn


heheh
harap2 da beso nt ensem n prangai semenggah
bulih la train n dorong minat jadik dokte ke,loyer ke,majistret ke


next is gambo apo ntah
heheh
aku ngn bunga yg aku suka
franggipani kn name bunga ni?
aku kutip kt alamanda


nk tunggu org kasi bunga mmg payah
kutip je la
tp mahazir kate "awk suka bunga ni?ni bunga kat kubor"
hahahaha
so?
ade aku kesah bunga kubor ke bunga *ubor ke
erkkkkk
cak cak cak


last sunday p jumpe fik kat midveli
akhirnya kita bertemu wahai gaymok
tapi jumpe jap je
heheh
then carik tempat bukak posa kat midveli tuh
kok semua penuh
dr level bawah sampai atas aku pusing
mmg penuh
then aku tgk 1 restoren area gsc ni
tgk menu die
mak aihhhhhhhh
nasik ayam rm15.80
bapak ahhhhhhh
guna mak ayam ke hape?
hahahha
then aku pon p la ke restoren sbelah tuh
namenya LA MANILLA
kali ni da xpikir mahal dah
sbb da xde tempat sgt n aku nampak signbod halal je,terus aku terjah
alhamdulillah masih ada meja kosong
tetibe jugak aku tingin nak makan lamb chop
tapi aku lupa nak amik gambo lamb chop tersebut oleh kerana kerakusan nak makan
hahahahahahaha
tapi ade gambo chicken black peper apo ntah yg kawan aku makan
yummy yummy
ermm
lamb chop aku harga rm16.80
nak dekat sama ngn harga nasik ayam kedai sbelah
gila kannnnn




setelah itu,,,
ermmmm

heheheh
saje nak menggedik mekap2 sblm p keje
pas2 possing2 amik gambo sndri
huahahahhaha
xde keje carik keje


oh ya
regarding 2 miss fazzura azzaty yg masuk spital n op tapi xcakap kat aku,,mekasih la sbb mention name aku n isi kandungan msg aku skali kat blog ko yek
hiiiiiiiiii
geram gila aku
rasa nak geget2 je nyah sorg ni
mmg la aku risau gila
tapi hope yu get well soon ya darling
rili worry bout yu
ni misi ade untukmu
tapi charge servis aku mahal ah kalo nak suh jadi personal nurse ko
hakhakahak(blagak je,,blajo pon xabeh lagi)
this 4 u bebeh

"xkesah la bape banyak kali ko operate pon
cemane rupa bentuk heart ko pon
merah ka,pink ka,putih ka(pilih mengikut gambarajah diatas)
u will always b my beshfren k
take care"
**nota bulukaki= kem slm kat abg ko yeh ^_^ v

0 Comments: