Assalamualaikum...

=p

salam ramadhan,,

Tuesday, August 25, 2009

uish,,suda lame aku xmenulis nih,,hehehe
well not much 2 write la
ade cam banyak keja sket
research yang begitu memeningkan kpala hotak sbb responden kami terlalu ramai,300orang,,ughhhhh,,bila nak siap ni,,,

then skang ni aku tgh pektikal
wat managemen kat wad 17~~hkl of course
wad 17 ialah oftalmology iaitu wad mata
wad yang santek n terang n begitu bersih compared than any others ward kat hkl,,
heheh,,mebi sbb mate kot
so far 2 ari keje ni,ok la
not bad la
management kan,,kn plak wad mate,,mmg la blur2 ayam,,stupor je dgr shortfom
cth: -BE=both eyes
-DR=diabetic retinopathy(igtkan dr=doctor)
then name2 ubat n pembedahan serta diagnosa yg begitu asing sekali
hahahaha
tapi yg beshnye wad ni rilek je,,observation daily,,yeah,,,xde dressing,,yeahh,,,xde injection teruk2,,yeah,,xde patient acute,,yeahhh!!!! ^_^ v
hahahaaha,,,tapi managemen mmg meletihkannnnn
tapi im enjoying it

then skang ni kan bulan ramadhan,,,
uuuuu,,,syahdu je kan posa2 ni berposa dperantauan,,
ahahaha,,tingin nak bukak posa ngn fmili,,
sabar ye,,,sabtu ni aku balik umah,,yahoooooo

ermmm,,,sushi da branak
ade baby 6eko
baru je petang tadi deliver,,
tapi bapaknye si mingo mingo da lari dr umah
uhuk uhuk uhuk
sian anak2 hemster aku xde bapak
sape2 nak jadi bapak angkat ke??
hahahaha

owh ya,regarding teater koken ii,aku da berjaya tengok
mmg mantopppppp seh depa berteater
op kos la kan aku dok kat seat paling depan dalam stor teater 2
uhuhuhu,,begitu bersemangat waja sekali melihat zahiril adzimku ittew
teruja,,teruja,,teruja,,



mmg aku teruja teruja teruja n terujaaaaaa


lagi ape ye,,ermmm
cam xde bnda mnarik je pon nk tulis kat cni,,,
hahaha
adekah kehidupan aku telah menjadi muram, suram,dull n boring??
haha
aku pon xtau le,,
hahaha

ermm,,,
korg penah x rase begitu kesal n berdosa?
n u wish those days blh berulang balik so that u can change everything that u have done,,,oh god,please forgive me

aku terasa kehidupan aku begitu malas dan bergerak dgn perlahan,,
habiskan waktu dengan termenung n tido,,
seronok~~

0 Comments: