Assalamualaikum...

=p

akhirnyaa,,,

Friday, May 29, 2009


akhirnya,,,,
berakhir sudah perjuangan aku
semester 4 dah secara rasminye tamat hari ni
macam2 perasaan n pengalaman ade sem ni

suka
duka
pahit
masam
manis
masin
payau
kelat
bahagia
derita
dendam
memaafkan
sayang
cinta
sume berbaur dan bercampur,teradun dlm 1 episod kehidupan


ermmm
dlm sem ni la aku kenal ape itu sayang
cinta
dikhianati
persahabatan sejati
maruah diri
mengenali Tuhan
kepercayaan
aku rase sem 4 ni banyak mengajar aku erti kehidupan btl
neway
aku enjoy walaupun ade airmate yg gugur
bese la kan,,,
pompuan ni cpt emosi~~
huhuhuhu

ermmm
aressa kantoi ponteng keje
then still xtau lg hukuman pe menanti sbb die xkn ganti keje
meaning hukuman lbh berat
dunno
mebi gantung kot
xtau la,,tgu surat kolej sampai ke rumahnye
kalo btl
tinggal 2 org je la geng anggerik hutan ni
hurmmmmm
poor aressa
***gambo atas tuh ialah anggerik hutan,,,cherry berry,pengat maness n laichee kang(aressa nama sebenar)
ermmmm
xsabar nak balik umah
menjejakkan kaki ke daerah kuantan yang permai
i mish my daddy so much
huhuhuu


akan ku tinggalkan semester 4 yang penuh suka duka
selamat datang semester 5
red pip~~~oyehhhhhhhhhhh
naik pangkat weiiii ^_^v

0 Comments: