Assalamualaikum...

=p

lately

Saturday, May 16, 2009

ermmm
da lame rasenye aku xmenulis blog nih
huhuhu
kesibukan masa exam,,
n keletihan bekerja

sebelum exam ade revision
masuk2 class,name aku kn petik
"nor hidayah,yg muka cina-pemalas dalam wad 11"<>>refer post aku sblm ni ttg keje wad 11
then still ade complain yg camtuh,,tp aku sure bukan staff norhidayah yg repot
bl aku p explain kat lect,die ckp aku jgn kuang hajo,jgn carik gado ngn die
hurmmm
inilah masalah dengan org krajaan
org yg dipanggil guru
org yg memberi ilmu(xsume)
they think student should respect n listen 2 them all the time
hello n excuse me,,kite manusia,,setinggi mana pon taraf ko,ko ttp manusia yg wat salah
n aku ckp xpuas ati bl die terus judge aku tanpa tgk kdaan sbnar n die xtgk pon cara aku bkerja
xadil bagi aku
tapi dalam dunia ni ade ke keadilan???
bnda ni mmg wat aku ckp stress
seriyesly aku xblh tahan bl ade org cakap bnda camni,,
rase terhina
tapi aku redho
pasti ade hikmah disebaliknye

exam time
alhamdulillah,,
exam final da abes
n so far soalan sume overall aku boley jawab(wlpn ade xleh jwb n ade aku hentam)
tapi insyaallah boley lulus la
style aku dari dulu mmg xpenah brubah
study last minute
hahhaha


kerja
abes exam,terus keje balik
wad 6 slame 2 minggu
so far ok
not bad
staff xmesra sgt la tp ok,,
cuma keje ptg xde keje sgt
letih tunggu keje
semalam aku p anta patient ke mri,,
da siap mri,nak balik da,,tetibe patient aku SOB,chest pain n menjerit bagai2
aku kalut jgn cakap la
da la aku sensorg je
hampeh sungguh
then doc,sister n staff dtg
then br la staff incharge aku dr wad dtg
hihihihihi
menggelabah btl aku
>>>pengalaman yg berguna

kehidupan
so far masih ok
aku terasa sepi tapi masih ok
sebokkan diri dengan kerja2
n aku suka tito skang ni
hobi lama da bertapak kembali
klu x,dulu aku asik ngadap leptop
skang ni,,,
hihihihi
i love my bed
oh ya,,berat aku turun 2kg,,
50kg jadi 48kg,,tapi arini lupe lak nak timbang
ehem ehem,,pagi tadi aku p jogging,,muahahahha
lagi ape ye
ermmm
family aku da tetapkan baju raye taun ni tema ijau
aku suke ijau
so aku setuju n aku xsabarrrrr nak cari kain
tapi apekan daya elaun blom masuk
so aku pon xtau bl nk cari bju raye nih
hihihihihi


ektiviti lain
25hb 5 aku da start kn pektikal slame sminggu kat umah taman sinar harapan,kajang
ku bukaka intenet tgk ni umah org tua,,
aku xsabar nak mencurah bakti disana
n aku xsabar nak cuti,,30hb da start cuti
31hb aku akan pulang ke daerah tanah tumpah darahku
n aku xsabar nak p kenduri kawen kawan aku
die kawen 6hb 6<>>naik plamin tp jadi pengapit je
muahahahhaha

0 Comments: