Assalamualaikum...

=p

aku ni

Tuesday, June 2, 2009

aku ni masih begini
masih disini
ntah bila nak berubah
ntah bila nak maju
sedangkan kawan2 lain semua dah ke hadapan
aku?
masih juga begini


haiiii
kehidupan ni mmg meletihkan
memenatkan
memeningkan
pancaroba sungguh


jadinya bila tengok org lain da kehadapan
aku rase cam besh bagi pihak diorg
tapi xbesh bagi pihak aku
aku pon nak gak
tapi bila?
ntah
aku pon xtau
xpasti
tapi aku pon tau
rezki xkan datang bergolek
tapi aku pon da mencuba
mungkin usaha aku masih xcukup
berusaha nor hidayah
chayo2
gambatte kudasai ne!!!!!


tapi aku takot sbnarnye
talut ape?
takut pade realiti kehidupan
takut pade hakikat yang aku nak hadapi nanti
aku ni pentingkan diri ke?
mungkin
or jawapan yg lagi tepat
yes
aku pentingkan diri
,,,,,,,,,,,,,,,,,



salah ke aku
betul ke aku
aku sndri xdapat jawap
aku sndri xdapat nilai
kadang2 aku rase aku betul
kadang2 aku rase aku salah
tapi aku tetap wat jugak
aku mmg degil
hahahah



aku mencari kehidupan
,,,,,,,,,,,,,,,,,,yang lebih baik
perhaps,,,,,,,,,,,,,,,,,

0 Comments: